piątek, 21 marca 2014

WYDARZENIA: Olimpiada astronomiczna - odsłona 1.

Osoby, którym nauka przychodzi łatwo, w zeszłą niedzielę spróbowali swoich sił w Międzyszkolnej Olimpiadzie Astronomicznej. Wszyscy bardzo się starali, ale nie każdemu udało się dostać do grona najlepszych. Zobacz, kto będzie nas reprezentował w kolejnym etapie olimpiady!




W niedzielę, 16 marca, o godzinie 17:00 odbyła się Międzyszkolna Olimpiada Astronomiczna organizowana przez Xeme Werdena. Zaproszone zostało aż 10 szkół, w tym także Instytut Lumos.

Olimpiada przebiegała w spokoju. Natomiast zdania co do jej trudności były podzielone. Większość pytań było podchwytliwe. Nie miałam pewności co do niektórych zadań – komentuje wydarzenie Lilith Findbair, uczennica Lumosa biorąca udział w olimpiadzie. Konkurs był podzielony na 3 części. Dopiero potem organizatorzy wyłaniali tych, którzy zakwalifikowali się do następnego etapu. 

Reprezentantkami naszej szkoły w kolejnym etapie wydarzenia zostały Lilith Findbair oraz Vivienne Nott, którym gratulujemy. Byłam pewna, że nie przejdę dalej. Załamałam się, widząc pytania. Zapomniałam wszystko, czego się uczyłam. To był dla mnie ogromny szok. Chciałabym podziękować tym, którzy mnie wspierali, a w szczególności Wedlowi i Federico. Przez całą olimpiadę to oni dodawali mi otuchy – mówi, wciąż jeszcze nie do końca wierząca w swój sukces, Vivienne.

Podsumowując - olimpiada była nie tylko stresem, ale też okazją do nawiązania nowych znajomości. Bardzo podobała mi się organizacja I etapu. Nie był to bowiem jeden test na 60 minut, ale 3 testy na 15 minut. Okazało się to o tyle korzystne, że przyśpieszyło sprawdzanie - ocenia jedna z uczennic naszej szkoły. 

Gratulujemy serdecznie wszystkim uczestnikom, a szczególnie Lilith oraz Vivienne, które będą nas reprezentowały w kolejnym etapie Olimpiady, który się odbędzie w najbliższą niedzielę!


Dla Ofineusa napisała,
Bella Read

1 komentarz:

  1. Gratuluję, dziewczyny!
    Na pewno zdobędziecie wysokie wyniki :3
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń