poniedziałek, 24 marca 2014

KĄCIK (nie)PORAD #3: Nott i córka

Gdy Ci smutno,
Gdy Ci źle,
Otwórz docsa,
Wyżal się!



Kilka tygodni temu chciałam posiadać malutkie, zwierzęce uszka na mojej głowie. Koleżanka chcąc pochwalić się swoimi umiejętnościami dotyczącymi uroków wyczarowała mi uroczą parę. Niestety są to uszy podobne do szopa pracza. Nie podobają mi się, nie potrafimy ich teraz odczarować. Wstydzę się iść do Skrzydła Szpitalnego. Co robić?
Kup kapelusz albo się zabij. Ewentualnie możesz jeszcze się z tym dumnie obnosić, to może inny uznają to za trend i też sobie takie sprawią. Niezależnie, jakie rozwiązanie wybierzesz, za poradę i tak płacisz 25G. Dziękuję i polecam się na przyszłość. 

Czy istnieje eliksir zmieniający płeć czasowo? Chodzi mi o zachowanie własnej tożsamości, więc wielosokowy mnie nie interesuje. Oczywiście, chce się dowiedzieć, ponieważ jestem głodny wiedzy, a nie chcę się dostać do łazienki damskiej!
Ciekawy Krukon
Myślę, że nasza kochana profesor Riddley chętnie udzieli Ci po lekcjach korepetycji. Tylko pamiętaj - bez kija nie podchodź, bo pożre żywcem!

Bardzo lubię jogurty owocowe, ale cierpię na nietolerancję laktozy... Co robić? 
Nie jedz jogurtów. Proste? Proste. 

Schody prowadzące na wieżę zachodnią są zimą bardzo śliskie. Zawsze kiedy po nich biegnę na lekcje to się potykam i prawie spadam. Co mam robić? Zmienić buty czy się czołgać? One są nowe, zapłaciłem za nie ponad 70 galeonów w magi-Pumie.
Są prostsze sposoby. Załatw se osobistego murzyna lub ewentulanie jekiegoś młodziaka, co poleci na ładny uśmiech. Niech cię wnosi! A co, nie ma co ich żałować, mieśnie sobie udoskonalą! 

Uważasz, że dziewczynom jest ładniej w okularach czy soczewkach? 
Każda dziewczyna jest śliczna, niezależnie od tego, czy ma okulary, czy soczewki.

Jak wyznać uczucia koledze ze starszej klasy? Boję się, że będzie mnie traktował jak niedoświadczoną gówniarę... 
Jeśli nie zachowujesz się tak, jakbyś miała mleko pod nosem, to i On Cię tak nie potraktuje. Jeśli naprawdę Ci na Nim zależy, to nie wahaj się i leć do niego. Chwila zwłoki i możesz stracić swoją szansę na miłość. Good luck!

Podczas świąt wróciłam do mojego rodzinnego miasta gdzie spotkałam się z moją koleżanką z mugolskiej rodziny. Pokazała mi swój telefon, który był udekorowany właśnie w ten sposób. http://tinyurl.c​om/decoden Bardzo mi się to podoba, jednak nie posiadam magi-telefonu (szlaban). Chciałabym tak udekorować różdżkę. Masz jakieś pomysły?
Oczywiście, radzę jak najszybciej udać się do psychiatry, bo psycholog tu już niewiele pomoże. Śpiesz się, póki nie jest za późno! Ach, i nie wybieraj prof. Hale, bo tylko bardziej Ci zryje banię i zamarzy Ci się różdżka z jednorożcami.

Droga redakcjo,
Ostatnio lekcja transmutacji musiała być przeprowadzona na błoni. Pech chciał, że mi nic nie było o tym wiadomo a miałam na sobie swoją najlepszą szatę. Czy macie jakieś rady na to jak sprać mech oraz brud?
Znużona próbami ślizgonka.
No ba, wsadź ją do pralki. Wiesz, to takie duże pudło z okienkiem w środku. Jak wkładasz tam ciuszek, to ona robi czary-mary i masz czyste ubranko. Bajer, co?

Cierpię na podrażnienia po goleniu, ponieważ mój chłopak nie podziela moich poglądów dotyczących naturalności. Czy polecisz jakiś eliksir lub wywar łagodzący?
Poparzona
Nie słuchaj się go i chodź zarośnięta. To są twoje poglądy i nic mu do tego! A jak nadal będzie narzekał, to zagroź mu, że z seksów nici. To zawsze działa. 

Niedługo walentynki, a ja nie mam pomysłu jak zaskoczyć mojego partnera! Może droga Redakcja poradzi i zaproponuje jakieś fajne prezenty dla:
Ślizgona i Ślizgonki, Gryfona i Gryfonki, Krukona i Krukonki oraz Puchona i Puchonki? Każdy dom to jak inny świat, więc chciałabym wiedzieć jak najwięcej!
Dziewczynie kup kwiatek, a facetowi daj bilet na mecz i po sprawie.

Zawsze mam popaćkane okulary. Znacie jakiś uniwersalny sposób na czystość szkieł podczas warzenia eliksirów?
BYŁO TYLE SIEDZIEĆ Z NOSEM PRZED TELEWIZOREM? Teraz cierp! Ewentualnie zainwestuj w soczewki, geniuszu.

Co redakcja sądzi o ideologii gender? Czy chłopcy mogą chodzić w spódnicach? Dziewczęta przecież noszą krawaty, a to bardzo męska część stroju!
Uważam, że powinny przywrócić obowiązkowe szkolenie wojskowe. O twoje sama się zatroszczę! 
A TERAZ NA ZIEMIĘ I 200 POMPEK, JUŻ!!! 

Niedługo będzie bal walentynkowy, a ja nie mam z kim iść... Co robić?
Weź przykład z Morgana i spędź ten wieczór z Lodówką. Mniam mniam, tyle jedzonka! *_*

Czy macie jakieś rady jeśli chodzi o latanie podczas śnieżycy?
Tak, nie lataj podczas śnieżycy, bo Ci dupę przewieje i wilka dostaniesz.

Czy Puchon pasuje do Gryfonki? Boję się, że będzie się przy mnie nudzić…
Puchoni nie są nudni ._. Każdy jakiego znam, to dusza towarzystwa! A mojego męża każdy kochał! Puchoni też ludzie. Uroczy ludzie :3 Uczyń tę Gryfonkę najszczęśliwszą panną w szkole! 

Czuję, że nie powinienem być w domu w którym jestem... Co mogę zrobić, żeby się przenieść?... Nie chcę już dłużej cierpieć…
Jeśli naprawdę źle się tam czujesz, pogadaj z dyrekcją o przeniesienie. Czasem skutkuje, jak masz dobre argumenty…. albo umiesz dobrze męczyć i naciskać :D 
Ewentualnie na dyrekcję działa… *szepcze na uszko* masowanie.

Macie jakieś pomysły na dekoracje szaty szkolnej? Myślałam nad obszyciem rękawów koronką, ale nie wiem czy regulamin na to pozwala.
Łeb se koronką obszyj. Szata ma być nienaganna! Chyba po to jest, heloł. Co za młodzież... *kręci głową*

Nie wiem jak znaleźć partnera na bal walentynkowy. Jakieś rady? :c
Daj ogłoszenie do Playboya. Gwarantuję, że zadziała.

Droga Ciociu.
Załamałem się po przeczytaniu horoskopu na luty. Mój znak zodiaku to Ryby. Co robić?
~Płaczliwy
I co ryczysz? Jesteś baba czy facet? Pokaż, że masz jaja!

Często się pocę, a moja dziewczyna jest bardzo wyczulona na zapachy.
To się częściej myj. Amen. 
Ewentualnie załatw sobie latający prysznic, co Cię ciągle będzie oblewał.

Dołączyłem nie dawno i niezbyt dobrze czuje się w szkole. To dlatego, że dołączyłem w połowie roku? Czy po prostu jest tak, że w Lumosie rozmawia się tylko z "vipami"?
Nie, nie, tu nie chodzi, o żadne ważne osobistości :D Po prostu trzeba się wczuć! Odzywaj się często, podłap temat. Co więcej mogę powiedzieć… u mnie wieczne wtrącanie swojego zdania pomogło c; Pacz, teraz nawet z gazetce robię! Da się? Da się. Można? Można. TYLKO TRZEBA CHCIEĆ! :D

Ile lat ma każdy członek naszego grona dyrektorskiego? Nie wiem, czy to dobre miejsce, ale ciekawość mnie zżera... 
Nie, nie umówią się z Tobą na randkę. Jeden członek jest homo, drugi zajęty, a trzeci bierze ślub. Ups, tyle przegrać.

Witam!
Mam taki problem. Nie potrafię poradzić sobie ze swoim napięciem seksualnym. Nie powiem...
Bywa dla mnie korzystny, ale ostatnio zaczynam się o siebie martwić, bowiem gdy patrze na małe dzieci czuje... jak to mawiają? Pociąg seksualny. Nie powiem. Lubie patrzeć na te małe bachorki. Szczególnie lubię  wsadzać małym dziewczynką całego kutasa. Czuje się wtedy taki... Boski.
Wchodzi on tak głęboko, a ta dziewczynka płaczo-ryczy, a mi jest tak dobrze. Najlepiej jest, jak wchodzi w noworodki. Zdarzylo mi sie raz w szpitalu, jak moja żona urodziła wsadzić własnemu dziecku. Wiem, ze jest to straszne, ale co byście zrobili na moim miejscu?! Nie potrafię się powstrzymać i nie wiem co mam ze sobą zrobić. Proszę o pomoc.
;_______________________;
*dzwoni po psychiatrę* Doktorze, mamy tu ciężki przypadek... 
*wykonuje drugi telefon* Proszę księdza, chciałabym zamówić mszę za czyjąś zbłąkaną duszę...

Kochana Addie!
Chyba się zakochałam. Tylko problem polega na tym, że nie wiem, czy On odwzajemnia to uczucie, a boję się spytać. Tyle razy byłam odrzucana i wyśmiewana z powodu moich uczuć. Co robić?
Walić go. Lepiej idź na męskie dziwki.
Albo damskie. Tak też można...


Dla Ofineusa odpowiadały,
Addie Del LaRobbia
Vivienne Nott

17 komentarzy:

  1. Kocham te porady *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilith Findabair24 marca 2014 22:53

    I pa cholerę po księdza dzwonicie? Przyjdzie, przerazi się magią i nas wszystkich... :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Addie.... Viv...., wasze porady jak zwykle trafne..... Tylko po kiego grzybka ksiązd ? Spokojnie wystarczy psychiatryk i kaftan bezpieczeństwa xD
    ~ Gal Anonim xD
    by Christy Green

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie! Kaftan działa tylko na specjalny przypadek, jakim jest Morgan! XD

      Usuń
    2. Poza tym, nasz szkolny kaftan ciągle okupuje Lako, jak nim ujarzmia Teosia :C

      Usuń
  4. Merlinie, uwielbiam te porady <333
    Jesteście genialne.
    @Lilith xDDD Trafna uwaga! xD
    Huhu, pamiętacie małpowanie? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dyrekcja jest w różnorakim wieku, panie pytający o nas! XD Chętnie się na randkę umówię, Viv wprowadza w błąd. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę i nie grzmię ;c A niech se robi co chce! Jego kakało XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje skoki w bok, Tato ;c No ale jak go to słabo obchodzi...
    UWAGA OGŁOSZENIE PŁATNE!
    MATEO MORGAN - atrakcyjny tatuś w średnim wieku z willą i mnóstwem kasy szuka kobiety, która wypełni pustkę w jego sercu w zimne, ponure wieczory. Jesteś miła, umiesz gotować i masz niekończącą się cierpliwość? ZADZWOŃ! Lub napisz do Kącika Porad, a umówimy cię z najgorętszym członkiem rady pedagogicznej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On sam ma skoki w bok, a ja nie mogę? :C

      Usuń
    2. Jesteś ojcem, musisz mi dawać dobry przykład ;c Wybacz, wyskoków nie będzie :C

      Usuń
    3. On jest tylko tymczasowym ojcem ._.

      Usuń
  8. Omg, co za opery mydlane się tu rozgrywają!
    Normalnie moglibyście pisać scenariusze do amerykańskich telenoweli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumbus, prawda jest taka, że to ja jestem reżyserem Pamiętników z wakacji :C

      Usuń
    2. A ja jej prawą rąsią, ofc. :)

      - Viv.

      Usuń