sobota, 29 marca 2014

WASZA TWÓRCZOŚĆ: Prawdziwe oblicze Mistrzyni Eliksirów

Ann Riddley - osobowość znana nie tylko w Lumosie, ale i w ŚM. Czym takim zasłynęła? A może wręcz przeciwnie - czym podpadła? Wszystkiego dowiecie się z krótkiej, aczkolwiek treściwej piosenki!



Gdzie magii w życiu z wolna
używać uczę się
Jest jedna rzecz namolna,
co wciąż przeraża mnie


Nauka u Ann Riddley,
Choć bardzo łatwa jest,
W szpitalnym często skrzydle
Niemiło kończy się


Bo ona zawsze skrycie
Zakutym, tępym łbom
Truciznę wlewa w picie
A wtedy chorzy są


A jaka na to rada
By pozostać zdrowym?
Nie wkurzać już Ann Riddley
Nigdy więcej niczym!

Napisała Anna Lupus z Gryffindoru



I jak Wam się podoba? Zgadzacie się z wersją Anny?

7 komentarzy:

  1. Lumpusałke długo nie pożyje chyba xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyje
      Przyznam się nieskromnie, że piosenkę napisałam, zanim tak naprawdę zaczęłam się uczyć u Ann - przed początkiem II klasy - opierała się więc wyłącznie na plotkach, jakie usłyszałam xD
      I, nieskromnie przyznam, że poleciałam się od razu pochwalić Ann ;3
      Która przyznała, że to nie pierwsza piosenka o niej! Byłabym zachwycona, gdyby i inne znalazły się w Ofineusie! :D

      Usuń
  2. Piękny tekst *-*
    Szkoda tylko, że nie umiem sobie tego zaśpiewać ... Muzyczny ja xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcieć to móc!
      A śpiewać każdy może!
      Dalej Laczek, razem!
      Na trzyyyy czteeeee ryyyyy!
      Gdzieeee maaagiii w żyyyciuuu z wooolnaaa...!

      Usuń
  3. NO BRAWO, LUMPUS. Teraz przez resztę dnia będzie mi ta muzyczka po głowie chodzić Ale tekst zacny, trzeba przyznać... Nauka u Ann Riddley... *nuci*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, muzyczka to akurat dodatek redaktorki ;3
      Ode mnie był sam tekst ;)
      Ale... nie ma za co! :3
      *nuci piosenkę*

      Usuń
  4. Dzięki! *o*
    Nie sądziłam, że to się tak spodoba! :D
    *nuci*
    ___________________
    *chwila zadumy*
    Nigdy nie ogarniałam tego "Glory, glory, alleluja". To mi po prostu nie pasuje do tej piosenki XDDD Zwłaszcza, że tak samo idzie melodia do "Naprzód, wesoło" xD

    OdpowiedzUsuń