piątek, 11 kwietnia 2014

KĄCIK (nie)PORAD #4: Nott i córka

Gdy Ci smutno,
Gdy Ci źle,
Otwórz docsa,
Wyżal się!


“Ostatnio mam dziwne odpały. Zakochuję się w człowiekach z anime! I to w takich, których nie lubi moja koleżanka, jakby jej na złość. Jaką mam szansę, że żyję? A jaką na to, że jestem człowiekiem? Czy te pytania mają coś do wcześniejszej wypowiedzi?
~Panna Szalona.”

Droga Panno Szalona, po długiej i dogłębnej analizie panny problemu stwierdzam, iż NIE, nie jest pani człowiekiem :( A zmarła pani wczoraj za dwa tygodnie. Moje najserdeczniejsze kondolencje! Proszę pamiętać o uwzględnieniu mnie w testamencie jako stałej pomocy psychologicznej. Pozdrawiam, ciocia Addie.
Straciłam wiarę w ludzi.

“Czy jeśli wsadzę złotówkę do żółwia, to po jego pocięciu odzyskam pieniądze?”

Nie, wyjdą ziemniaki. A jak go podpalisz przy cięciu, to nawet frytki ci wyjdą. Smacznego. Tylko się nie udław. Zakłady pogrzebowe ponoć nieźle obdzierają z kasy.

“Mam dwa zęby, a powinnam mieć ich 4... Co jest ze mną nie tak?!
~Mała Syrenka.”

Jesteś Syrenką. To jeszcze niewystarczający odchył od normy? .__. 
Musiałaś po ciemku przypier… uderzyć w większy, niepożądany obiekt na dnie oceanu, czyli kamień. Ewentualnie statek. Żadna różnica.


“Kochana ciociu,
Nie potrafię się ostatnio odnaleźć w środowisku, które mnie otacza. Mam zmiany humoru, napady złości, a wszystko to kumuluje się w towarzystwie osób, na których mi zależy.
Jak mam sobie poradzić? Co zrobić, żeby było lepiej?’’

Nic nie można zrobić, tylko się przyzwyczaić, deal with it. 
Znajdź osoby, które Cię zrozumieją i zaakceptują. I to ich się trzymaj. Reszta może się walić (NIE DOSŁOWNIE).

“Co zrobić, gdy chłopak woli przyjaciółkę?”

Iść się zastrzelić, pójdę z tobą! Albo ją zastrzel, po co sobie krzywdę robić.

“Jak się nie zakochać?”

Ukłuj się wrzecionem, zapadnij w stuletni sen i czekaj na księcia z bajki.

“Czy pierdzenie boli?”

Tak, bardzo :( Black na pewno z chęcią ci opowie o tym przykrym zjawisku i to ze szczegółami! 
I tak nic nie przebije bólów porodowych… Podobno to takie uczucie, jakby ktoś faceta kilka razy z całej siły kopnął w… sami-wiecie-co. NIE ŻEBYM MIAŁA SAMI-WIECIE-CO. Na Bezużytecznej tak czytałam. :(

“Dlaczego prof. Zaharoff nie ma dziewczyny? A może jest gejem? Czy mam u niego szanse?”

Specjalnie dla ciebie, statystyczny czytelniku, Biuro Informacji Mariola wyniuchało tę sprawę! Raport przedstawi moje zaufane źródło - Vivienne Aubrey Nott:
Antoś to kochanka prof. Hale, ale to zaufane info, no wiecie, czyli takie, którego się nikomu nie mówi. Powiedziałabym wam coś, ale… Nevermind, nie powiecie, co? Podobno mają schadzki po północy i… bujają się na kolankach!

Czy koty potrafią przewidywać przyszłość?

Tak, mój zawsze mi mówi, kiedy będzie padać!
Tak, oczywiście. A do tego piorą, gotują, sprzątają i nam służą. Takie tam wielofunkcyjne zwierzaczki.

Jak rozpoznać, gdzie jest granica między przyjaźnią a miłością w relacjach damsko-męskich?

Jak po seksie karze ci się zabierać do domu, to przyjaźń, jeżeli pozwala zostać na noc - miłość. 
Kiedy nie umie bez Ciebie przeżyć jednego dnia i każdego faceta, który na Ciebie spojrzy, jest gotów zabić. No i jak daje Ci kwiatuszki. Ewentualnie jak masz motylki w brzuchu. Tak wgl, czemu motyle, a nie koty? :( Tak, koty byłyby lepsze, drapanko w żołądku zamiast łaskotania - sama rozkosz! 

Droga redakcjo, mam taki problem… Mój kolega notorycznie przebiera się w prześcieradło i wyczarowuje sobie brodę, po czym mówi, że jest Jezusem i że idzie zbawiać świat. Jak mu pomóc? Na początku to było zabawne, ale teraz staje się to niepokojące! Bardzo proszę o szybką odpowiedź.
~ Zdesperowany Przyjaciel Jezusa

Są ludzie i parapety, ale on się chyba klamką urodził. Polecam go postawić przed sądem Piłata i skazać na ukrzyżowanie.

Ciociu Addie i Babciu Viv, czy to źle, że czasem lubię zamknąć się w składziku na miotły i poprzebywać sam z sobą w intymnej atmosferze? Wstydzę się o tym powiedzieć kolegom! Co mam robić - być sobą czy znormalnieć dla społeczeństwa?

Iść się leczyć, chociaż nie wiem, czy nie jest dla Ciebie za późno. 
Ależ to nic złego! Ale jednak nie mów tego kolegom… Tak dla bezpieczeństwa :c No wiesz, jeszcze by im się spodobał taki sposób i sami by zaczęli tam łazić, a wtedy ty nie miałbyś możliwości :C Tak więc, lepiej pozostać incognito! 

Kocham jeść gluty z nosa. To nie byłoby takie dziwne, gdyby nie fakt, że to nie moje gluty… Mój kolega już nie zgadza się, bym jadł jego… A mnie zaczyna brać głód podobny do tego tytoniowego. Pomocy!

Zamów sobie dostawy glutów z zagranicy. Najlepiej z Rosji. Z dodatkiem bimb… NIE. ŻADNYCH ALKO. Najlepiej z Ameryki, tam wszystko takie zdrowe.
Po co aż z zagranicy? Słyszałam, że w Tesco mają w przyzwoitych cenach! Jedyny szkopół, że czasem mogą być przeterminowane :C 

Ciociu Addie, mój kanarek znów zjadł mi but! Czy to normalne, czy jednak to znak, by udać się z nim do magomedyka dla zwierząt? Warto też wspomnieć, że od pewnego czasu zaczął muczeć jak krowa. Martwię się o niego!
~ Wielbicielka kanarków, co udają krowy

Jakbyś go dobrze karmiła, to by się buta nie chwytał… Wstydź się! Jeszcze z tego głodu mu się na mózg rzuciło! Biedne zwierzątko *wzywa opiekę społeczną ds. maltretowanych zwierzaczków*
Zabieram ci prawo do posiadania zwierzaków *zabiera i wyrzuca przez okno do oceanu lawy*

Ugotowałam za słoną zupę i mój mąż chce się rozstać. Czy sąd osądzi rozwód z winy mojej czy jego, bo jest qutazem? 

Poczęstuj sędziego przed rozprawą cukierkami z cyjankiem i po problemie.
Oczywiście, że z jego winy, bo to facet. A jakbyś miała problemy na rozprawie, to dzwoń, nasza infolinia jest otwarta 23,5 godziny na dobę. Resztę dnia spędzamy w barze, opijając smutki naszych pacjentów, chlip chlip. Tak, dokładnie :C


Dla Ofineusa odpowiadały,
Addie Del LaRobbia
Vivienne Nott

20 komentarzy:

  1. Antoś to taka cicha woda ;x xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby niepozorny, a jednak

      Usuń
    2. Ja to się zastanawiam CO NA TO WEDEN?

      Usuń
    3. Wedel, jak to na pantoflarza przystało, siedzi cicho i obiady gotuje. ;<

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pamiętaj babciu, to Viv powiedziała, NIE JA! *wskazuje oskarżycielsko palcem* Ja jestem tylko pośrednikiem w obrocie informacjami :C

      Usuń
    2. Tak, tak, oskarżaj dalej matkę... *zamyka lodówkę na kłódkę*

      Usuń
    3. nieeeeeee *pada na kolana* tylko nie lodówka!!!!

      Usuń
  3. Wielbię was. Serio.
    Wasze odpowiedzi są genialne.

    JULKA??? Ty i Antoś? A ja nic nie wiem? :O

    A o mnie znowu nic... XD
    *wcale nie narzeka!*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Lumpus, znajdź sobie w końcu jakieś problemy i zgłoś się do nas!

      Usuń
  4. W ogóle Juliet Zaharoff brzmi tak ładnie ;3 Taka ruska dziewoja *-* xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lako... sam brzmisz jak ruska dziewoja. ;|

      Usuń
    2. OMG, same ruskie dziewoje dookoła...

      Usuń
    3. Może Lako kręcą ruskie dziewoje? Nie dziwcie mu się, spełnia chłopak najskrytsze fantazje. :3

      Usuń
    4. taa.. jeszcze mi wmówcie romans z Lako ;|

      Usuń
  5. Juliet ma romans z Lako < hot >

    OdpowiedzUsuń