poniedziałek, 30 czerwca 2014

KĄCIK PORAD #8

Gdy Ci smutno,
Gdy Ci źle,
Otwórz docsa,
Wyżal się!



Mój kij ma tylko jeden koniec. To dobrze, czy źle?

To zależy od tego, co znajduje się na początku Twojego kija. Jeśli jest to mop/szczotka - posprzątaj po sobie i nie wykorzystuj naszego Zgredzia. Natomiast jeśli widzisz tam kosę, to przebierz się za Śmierciuchne i udaj się na najbliższe Warsztaty Klimatyczne! Wszyscy będa przerażeni!

Moja siostra jest lepsza ode mnie we wszystkim. Co mam zrobić, aby ją przewyższyć?

Cóż, żeby ją przewyższyć, musisz założyć tylko szczudła.

Podoba mi się chłopak najlepszej przyjaciółki. Nie wiem, co zrobić. Więc... Co mam zrobić?

Zostawić go w spokoju! Podbieranie chłopaków najlepszym przyjaciółkom zawsze było i będzie złe. No chyba że ktoś ma ochotę na trójkąty...

"kaktus" przeczytałam "kutas". Czy już jest ze mną źle?

Źle? Hmm... jeśli tak, to i ze mną jest źle. Pozdrawiam oficera Knutasa z książki, którą czytam. Głodnemu zawsze chleb na myśli!

Jestem chłopakiem, a mam cycki. Dlaczego?!

Zacząłeś od masy i przesadziłeś! Teraz czas na rzeźbę. Może uda Ci się zrzucić niepotrzebne kilogramy. Jeśli nie - zakup stanik.

U nas w szkole jest dziewczyna, która uważa się za królową Czasami jak koło mnie orzechodzi, mam ochotę jej dowalić w tą wytapetowaną twarz, ale wiadomo, dziewczyn się nie bije... co robić? Mam wrażenie, że długo już nie wytrzymam...
~Zrozpaczony Czarnowłosy ktoś

Uch, mam nadzieję, że nie chodzi Ci o naszą królową - Juliet Hale. Jeśli tak, to zostaw ją lepiej w spokoju! Jeśli natomiast jest to inny człek, to polecam ignorować taką osobę.

Ostatnio w jednym ze sklepów zobacyzłam cudowne, wręcz $\/\/33ta$/\/3 rękawiczki! Jak przekonać rodziców, żeby dali mi na nie pieniądze?

Z całą pewnością skończ z pisaniem pokemoniastym pismem. Cóż, rodziców można przekonać na wiele sposobów: prośba, praca w domu, szantaż i oczywiście porwanie.

Damon Salvatore czy Stefan Salvatore?

Nie czytałam ani nie oglądałam Pamiętników Wampirów. Jednak chce wybrać Stefana, gdyż "Damon Salvatore" przypomina mi jednego człeka w ŚM. Pozdrowienia dla pewnej pani, która lubiła uczyć Astronomii!

Ja chcę czytać częściej Kącik Porad. Czemu nie ma go więcej? ;cc

Niestety, wszyscy strajkują i nie ma kto wymyślać odpowiedzi na Wasze pytania. Zdesperowani nawet mnie tu zatrudnili! <muahaha>

Czy jeżeli połączę koleżankę z dynamitem to się od niej uwolnię? :3

Pewnie! Pamiętaj tylko o przywiązaniu koleżanki wpierw do krzesła, połączeniu jej z dynamitem i odpaleniu go! Później zwiewaj gdzie pieprz rośnie!

Jak zyskać męża?

Postaw na jakiegoś fajnego faceta, a może uda Ci się go zyskać. Jeśli nie masz co na niego postawić, to poproś naszą kochaną psorkę od Elków - może poda Ci przepis na Amortencję.

Czemu Maurenn uważa, że anime, manga i HP to dzieUo szatana?
~RRR

Kto to Maurenn? *google poszły w ruch* Wątpie, że chodzi Ci o Maureen O'Sullivan. Jeśli tak, to pamiętaj o świętej zasadzie - Sullivanowie mają zawsze rację.


Dla Ofineusa odpowiadała,
Vipera Sullivan

3 komentarze:

  1. Nie ma to jak radzić się Sullivanów ... [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. No, dokładnie :)
    ~Wik

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... sądzę, że z Maurenn to chodziło o pewną babkę przesiadującą na Asku - /tamaureen

    OdpowiedzUsuń